Ostuinfo

Ostu sooritamiseks tuleb e-poest valida soovitud tooted, lisada need ostukorvi ning täita tellimuse tegemiseks vajalikud väljad. Tellimuse kinnitamiseks valige sobiv makseviis. Soovi korral on võimalik maksta ka hiljem arve alusel. Makse saate teha arvele EE397700771001826457 (LHV), Kajaja OÜ.

Peale tellimuse kinnitamist koostab süsteem teile automaatselt arve, mis saadetakse teie e-posti aadressile.
Tellimuse lõpetamisel on võimalik tasuda arve koheselt pangalingi kaudu. Juhul kui soovite maksta hiljem, saadetakse Teile ettemaksuarve. Tellimuse eest tasumise tähtaeg on 3 tööpäeva. Makse mittelaekumisel Teie tellimus tühistatakse.
Ettemaksu arve alusel tasudes lisage kindlasti makse selgitusse arve number.

Kaup postitatakse hiljemalt 5-7 tööpäeva jooksul peale makse laekumist kui toote juures pole märgitud teisiti.
Veidi pikem tarneaeg on tingitud sellest, et suur osa toodetest valmib lõplikult alles peale tellimuse vormistamist. Kui tellimusega on kiire või ehet on vaja konkreetseks kuupäevaks, soovitan eelnevalt võtta ühendust meili teel.
Juhul kui tellimust pole võimalik lubatud aja jooksul postitada, võtan Teiega koheselt ühendust. Vajadusel tühistan tellimuse ja kannan makstud raha kolme päeva jooksul tagasi.
Kaup saadetakse kohale Teie valitud viisil koos tellimusega edastatud aadressile. Aadressi korrektsuse eest vastutab ostja. Tarnega seotud probleeme, mis on tingitud kauba valele aadressile saatmisest kui klient on tellimuse kinnitamisel esitanud ebakorrektseid andmeid, ei rahuldata. 
Saadan tooteid ka välisriikidesse, kuid hetkel puudub kodulehel võimalus sellise ostu vormistamiseks. Välisriiki saatmiseks ootan Teie kirja: info@seco.ee

Kauba saatmiseks pakun järgnevaid võimalusi:

Itella Smartpost pakiautomaat – hind 2.95
Pakk saadetakse läbi Smartposti automaadi kliendi valitud sihtkohta. Saadetise kätte toimetamiseks on vaja valida sobiva automaadi asukoht ning lisada korrektne mobiilinumber, millele saadetakse automaadi uksekood.

NB! Kajaja OÜ ei vastuta postiteenust pakkuvate firmade teenuse kvaliteedi eest. Kõik pretensioonid, mis puudutavad saadetise viibimist, kadumist või kahjustamist postitamise ajal, tuleb esitada vastava teenuse pakkujale.

Andmekaitse:

Kajaja OÜ kasutab isikuandmeid ainult ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda kontaktandmeid kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.


Pretensioonid ja tagastamine:

Toodete tagastamine

Ostjal on õigus taganeda tellimuse alusel sõlmitud müügilepingust 14 kalendripäeva jooksul . Selleks peab ostja saatma Kajaja OÜ’le kirjaliku taganemisavalduse e-posti teel. Kajaja OÜ soovitab ostjal märkida avaladuses ka taganemise põhjus (Võlaõigusseadus, edaspidi VÕS § 56, lg 1, VÕS § 194, lg 2).
Lepingust taganemise korral peab ostja tagastama Kajaja OÜ’le kauba viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul alates lepingust taganemise ja toote tagastamise soovi jõudmisest Kajaja OÜ’ni (VÕS § 56, lg 3).
Toote tagastamise korral kannab Kajaja OÜ toote eest tasutud summa ostja pangakontole 7 kalendripäeva jooksul alates toote tagasi jõudmisest Kajaja OÜ’ni. Saatekulu tagastamisele ei kuulu.
Lepingust taganemisel toimub paki tagasisaatmiskulude hüvitamine poolte kokkuleppel, kusjuures kuni 10 euro suuruse tagastamiskulu kannab ostja (VÕS § 194, lg 4). Kauba tagastamisel posti teel vastutab ostja tagastatava kauba piisava pakendamise eest. Selleks peab ostja järgima teenusepakkuja poolseid juhendeid ja nõudeid.
Lepingust taganemise õiguse kasutamiseks peab ostja tagastama kauba originaalpakendis koos ostutšekiga. Toote pakend peab olema kahjustamata ja toode kasutamata/kandmata.

NB! 14 kalendripäevane tagastamisõigus ei kehti toodetele, mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestades või tellija esitatud tingimuste kohaselt (VÕS § 53 lg 4).

Pretensiooni esitamine

Kajaja OÜ võtab vastu pretensioone lepingutingimuste mittevastavuse kohta kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Pretensiooni esitamise aluseks on ostutšekk.
Kauba puuduse ilmnemisel peab ostja hiljemalt kahe kuu jooksul sellest Kajaja OÜ’d teatama, ehk esitama pretensiooni (VÕS § 220, lg 1).
Kajaja OÜ ei rahulda pretensioone kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või kulumisest.

Pretensioonis tuleb märkida:
1) tarbija nimi ja kontaktandmed
2) kaebuse esitamise kuupäev
3) kauba puuduse kirjeldus
4) kauplejale esitatav nõue
5) viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile ja lisada selle koopia kaebusele (Tarbijakaitseseadus § 19, lg 3, 4).

Ostja ja Kajaja OÜ vahel toodete tellimise ning ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kajaja OÜ vastab kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.