Ostutingimused
Veebipoe seco.ee omanik on Kajaja OÜ (registrikood 12674850), asukohaga Tartu linn, Eesti.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes. Alates 100€ ostusummast on tellimuse saatmine pakiautomaati Eesti piires tasuta.
Autoriõigus
Veebipoe sisu, seal hulgas, tekstid, graafika, logod, pildid, videod ja audio on kaitstud autoriõigustega, mis kuuluvad tervikuna Veebipoele.
Keelatud on sellise nimetatud autoriõigustega kaitstud sisu reprodutseerimine, kopeerimine, muutmine või mingil muul viisil kasutamine ilma viiteta Veebipoele.
Tellimuse vormistamine:
Tellimuse tegemiseks tuleb e-poest valida soovitud tooted, lisada need ostukorvi ning täita tellimuse kinnitamiseks vajalikud väljad.Vormistamisel valige sobiv tarne- ja makseviis.
Peale tellimuse kinnitamist koostab süsteem teile automaatselt arve, mis saadetakse teie e-posti aadressile.
Makseviisid:
-Tasumine arve koheselt Maksekeskus AS pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay). NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
-Tasumine ettemaksuarve alusel. Tellitud kaup postitatakse peale makse laekumist. Makse mittelaekumisel kolme tööpäeva jooksul Teie tellimus tühistatakse. Ettemaksu arve alusel tasudes lisage kindlasti makse selgitusse müügiarve number.
Kajaja OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Kajaja OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kaup postitatakse hiljemalt 5-7 tööpäeva jooksul peale makse laekumist kui toote juures pole märgitud teisiti.
Veidi pikem tarneaeg on tingitud sellest, et üldjuhul valmib ehe peale tellimuse saabumist. Kui tellimusega on kiire või ehet on vaja konkreetseks kuupäevaks, soovitame eelnevalt võtta ühendust meili teel või lisada info tellimusse.
Juhul kui tellimust pole võimalik lubatud aja jooksul täita, võetakse tellijaga koheselt ühendust. Vajadusel tellimus tühistatakse ja makstud summa kantakse kolme tööpäeva jooksul ostjale tagasi.
Kättetoimetamise viisid:
Kaup saadetakse kohale tellija poolt kinnitatud tarneaadressile, kasutades kliendi poolt edastatud kontaktandmeid. Aadressi ja kontaktandmete korrektsuse eest vastutab ostja. Tarnega seotud probleeme, mis on tingitud kauba valele aadressile saatmisest kui klient on tellimuse kinnitamisel esitanud ebakorrektseid andmeid, ei rahuldata.
Itella Smartpost Eesti - kaup saadetakse tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaati.
DPD Pickup automaadid - kaup saadetakse tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaati. NB! Mõnede DPD automaatide puhul kehtivad eritingimused, näiteks piiratud aegadel ligipääsetavus, kättesaamine kindla poe kaudu keskuses vms. Täpsema info leiab tarnija kodulehelt: https://bit.ly/2LKHF8T
Rahvusvaheline saadetis - kaup saadetakse Omniva tähitud maksikirja teenusega kliendi poolt edastatud aadressile. Peale saadetise postitamist edastatakse tellijale saadetise jälgimise kood. NB! Kõikide riikide postiteenuste pakkujad ei võimalda veebi vahendusel paki liikumise jälgimist!
Kullerteenuste kasutamiseks kiirtellimuste puhul soovitame enne tellimuse vormistamist saata päring: info@seco.ee
Eesti pakiautomaatide tarnetähtajad on üldjuhul 1-2 tööpäeva. Erandina võib tarneaeg pikeneda suuremate tähtpäevade ja riigipühade ajal.
Rahvusvaheliste saadetiste tarneaeg sõltub tellija sihtriigist. Üldjuhul EU 7-10 tööpäeva ja väljaspool EU'd 14-30 tööpäeva sõltuvalt hooajast.
NB! Kajaja OÜ ei võta vastutust postiteenust pakkuvate firmade teenuse kvaliteedi eest. Kõik pretensioonid, mis puudutavad saadetise viibimist, kadumist või kahjustamist postitamise ajal, tuleb esitada vastava teenuse pakkujale.
Andmekaitse:
Kajaja OÜ kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Vastutus ja vääramatu jõud
Pooled vabanevad lepingust tulenevate ja sellega seotud kohustuste täitmisest osaliselt või täielikult, kui seda takistab vääramatu jõud, kusjuures pooled on kohustatud rakendama kõiki meetmeid, et ära hoida teisele poolele kahju tekitamine ja tagada võimalikult suures ulatuses lepingu täitmine. Vääramatu jõu esinemine peab olema tõendatud selle poole poolt, kes soovib viidata nimetatud asjaoludele kui alusele, et vabaneda seadusest tulenevast ja/või lepingus sätestatud vastutusest endale lepinguga võetud kohustuste mittetäitmise või mittevastava täitmise eest. Vääramatuks jõuks ei ole lepingu tähenduses poole majandusliku olukorra muutus, halvad ilmastikuolud, hinnatõus, puhkus, pankrot ega ka pankrotihoiatus või hagi tagamine.
Veebipoe igasugune vastutus on piiratud Toote maksumusega.
Lingid, mis viivad veebipoest teistele veebilehekülgedele ei ole Veebipoe kontrolli all ning Veebipood ei vastuta mistahes kahjude eest, mis võivad tekkida seoses vastavate linkide kasutamisega.
Toodete tagastamine
Ostjal on õigus taganeda tellimuse alusel sõlmitud müügilepingust 14 kalendripäeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Tagastamiseks peab ostja saatma Kajaja OÜ’le kirjaliku taganemisavalduse e-posti teel. Kajaja OÜ soovitab ostjal märkida avaldusse ka taganemise põhjuse (Võlaõigusseadus, edaspidi VÕS § 56, lg 1, VÕS § 194, lg 2).
Lepingust taganemise korral peab ostja tagastama Kajaja OÜ’le kauba viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul alates lepingust taganemise ja toote tagastamise soovi jõudmisest Kajaja OÜ’ni (VÕS § 56, lg 3).
Toote tagastamise korral kannab Kajaja OÜ toote eest tasutud summa ostja pangakontole 7 kalendripäeva jooksul alates toote tagasi jõudmisest Kajaja OÜ’ni. Saatekulu tagastamisele ei kuulu.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Kauba tagastamisel posti teel vastutab ostja tagastatava kauba piisava pakendamise eest. Selleks peab ostja järgima Kajaja OÜ poolseid juhendeid ja nõudeid.
Lepingust taganemise õiguse kasutamiseks peab ostja tagastama kauba originaalpakendis koos ostutšekiga. Toote pakend peab olema kahjustamata ja toode kasutamata/kandmata. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
NB! 14 kalendripäevane tagastamisõigus ei kehti toodetele, mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestades või tellija esitatud tingimuste kohaselt (VÕS § 53 lg 4).
Pretensiooni esitamine
Kajaja OÜ vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Pretensiooni esitamise aluseks on ostutšekk.
Kauba puuduse ilmnemisel peab ostja hiljemalt kahe kuu jooksul sellest Kajaja OÜ’d teatama, ehk esitama pretensiooni (VÕS § 220, lg 1).
Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood puudusega kauba.
Kajaja OÜ ei rahulda pretensioone kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või kulumisest.
Pretensioonis tuleb märkida:
1) tarbija nimi ja kontaktandmed
2) kaebuse esitamise kuupäev
3) kauba puuduse kirjeldus
4) kauplejale esitatav nõue
5) viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile ja lisada selle koopia kaebusele (Tarbijakaitseseadus § 19, lg 3, 4).
Ostja ja Kajaja OÜ vahel toodete tellimise ning ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kajaja OÜ vastab kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.