Ostutingimused

Ostu sooritamine:

Tellimuse tegemiseks tuleb e-poest valida soovitud tooted, lisada need ostukorvi ning täita tellimuse kinnitamiseks vajalikud väljad.Vormistamisel valige sobiv tarne- ja makseviis. 

Peale tellimuse kinnitamist koostab süsteem teile automaatselt arve, mis saadetakse teie e-posti aadressile.
Tellimust kinnitades on võimalik tasuda arve koheselt pangalingi kaudu. Juhul kui soovite maksta ettemaksuarve alusel, saadetakse Teile ettemaksuarve. Tellitud kaup postitatakse peale makse laekumist. Makse mittelaekumisel kolme tööpäeva jooksul Teie tellimus tühistatakse. Ettemaksu arve alusel tasudes lisage kindlasti makse selgitusse arve number.

Kaup postitatakse hiljemalt 5-7 tööpäeva jooksul peale makse laekumist kui toote juures pole märgitud teisiti.
Veidi pikem tarneaeg on tingitud sellest, et üldjuhul valmib ehe peale tellimuse saabumist. Kui tellimusega on kiire või ehet on vaja konkreetseks kuupäevaks, soovitan eelnevalt võtta ühendust meili teel või lisada info tellimusse.
Juhul kui tellimust pole võimalik lubatud aja jooksul täita, võetakse tellijaga koheselt ühendust. Vajadusel tellimus tühistatakse ja makstud summa kantakse kolme tööpäeva jooksul tagasi.

Kättetoimetamise viisid:

Kaup saadetakse kohale tellija poolt kinnitatud tarneaadressile, kasutades kliendi poolt edastatud kontaktandmeid. Aadressi ja kontaktandmete korrektsuse eest vastutab ostja. Tarnega seotud probleeme, mis on tingitud kauba valele aadressile saatmisest kui klient on tellimuse kinnitamisel esitanud ebakorrektseid andmeid, ei rahuldata.
Itella Smartpost Eesti - kaup saadetakse tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaati.

DPD Pickup automaadid - kaup saadetakse tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaati. NB! Mõnede DPD automaatide puhul kehtivad eritingimused, näiteks piiratud aegadel ligipääsetavus, kättesaamine kindla poe kaudu keskuses vms. Täpsema info leiab tarnija kodulehelt: https://bit.ly/2LKHF8T
Rahvusvaheline saadetis - kaup saadetakse Omniva tähitud maksikirja teenusega kliendi poolt edastatud aadressile. Peale saadetise postitamist edastatakse tellijale saadetise jälgimise kood. NB! Kõikide riikide postiteenuste pakkujad ei võimalda veebi vahendusel paki liikumise jälgimist!
 
Ise järele tulemine - veebitellimusi väljastab lahtiolekuaegadel (T-R 11-19, L 11-16) Made in Aparaaditehas esinduspood Tartus, Kastani 42. Tellijale edastatakse teade kui kaup on väljastamiseks valmis. Tellimuse saab kätte poe teenindajalt tellija nime alusel.

Kullerteenuste kasutamiseks kiirtellimuste puhul soovitame enne tellimuse vormistamist saata päring: info@seco.ee

NB! Kajaja OÜ ei võta vastutust postiteenust pakkuvate firmade teenuse kvaliteedi eest. Kõik pretensioonid, mis puudutavad saadetise viibimist, kadumist või kahjustamist postitamise ajal, tuleb esitada vastava teenuse pakkujale.

Andmekaitse:

Kajaja OÜ kasutab isikuandmeid ainult ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda kontaktandmeid kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.


Toodete tagastamine

Ostjal on õigus taganeda tellimuse alusel sõlmitud müügilepingust 14 kalendripäeva jooksul . Selleks peab ostja saatma Kajaja OÜ’le kirjaliku taganemisavalduse e-posti teel. Kajaja OÜ soovitab ostjal märkida avaladuses ka taganemise põhjus (Võlaõigusseadus, edaspidi VÕS § 56, lg 1, VÕS § 194, lg 2).
Lepingust taganemise korral peab ostja tagastama Kajaja OÜ’le kauba viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul alates lepingust taganemise ja toote tagastamise soovi jõudmisest Kajaja OÜ’ni (VÕS § 56, lg 3).
Toote tagastamise korral kannab Kajaja OÜ toote eest tasutud summa ostja pangakontole 7 kalendripäeva jooksul alates toote tagasi jõudmisest Kajaja OÜ’ni. Saatekulu tagastamisele ei kuulu.
Lepingust taganemisel toimub paki tagasisaatmiskulude hüvitamine poolte kokkuleppel, kusjuures kuni 10 euro suuruse tagastamiskulu kannab ostja (VÕS § 194, lg 4). Kauba tagastamisel posti teel vastutab ostja tagastatava kauba piisava pakendamise eest. Selleks peab ostja järgima teenusepakkuja poolseid juhendeid ja nõudeid.
Lepingust taganemise õiguse kasutamiseks peab ostja tagastama kauba originaalpakendis koos ostutšekiga. Toote pakend peab olema kahjustamata ja toode kasutamata/kandmata.
NB! 14 kalendripäevane tagastamisõigus ei kehti toodetele, mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestades või tellija esitatud tingimuste kohaselt (VÕS § 53 lg 4).


Pretensiooni esitamine

Kajaja OÜ võtab vastu pretensioone lepingutingimuste mittevastavuse kohta kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Pretensiooni esitamise aluseks on ostutšekk.
Kauba puuduse ilmnemisel peab ostja hiljemalt kahe kuu jooksul sellest Kajaja OÜ’d teatama, ehk esitama pretensiooni (VÕS § 220, lg 1).
Kajaja OÜ ei rahulda pretensioone kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või kulumisest.

Pretensioonis tuleb märkida:
1) tarbija nimi ja kontaktandmed
2) kaebuse esitamise kuupäev
3) kauba puuduse kirjeldus
4) kauplejale esitatav nõue
5) viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile ja lisada selle koopia kaebusele (Tarbijakaitseseadus § 19, lg 3, 4).

Ostja ja Kajaja OÜ vahel toodete tellimise ning ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kajaja OÜ vastab kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.